Buscador de Chicas

Loading

Chica de Puebla, Mexico

Vive en: Puebla
Edad: 24
Sobre ella: Hola soy una chica coquete y extrovertida; quiero conocer chicos y chicas para amistad

4 Comentario en "Chica de Puebla, Mexico"

  1. Unknown says:

    Hola que tal, yo soy del estado de mexico, me gustaria seguir teniendo contacto contigo y espero estes muy bien. Saludos.

    jackrob08@yahoo.com.mx

    Jesus says:

    Hola como estas? espero que muy bien, me llamo Jesus y soy de Puebla tambien, me encantaria tener la oportunidad de conocerte, mi correo es kuerbo@hotmail.com

    Salsero30 says:

    Hi how are you? I am from the United States of America. I am 30 years old. I perform, compete, and promote salsa nights. I love to read, dance, and go to the movies. I would love to converse with you more. Please send me pictures to my email and I will send you some also.

    djdanceking@yahoo.com

    Anónimo says:

    Hi chica, how are you? I'am Dario, 29 y.o., from Milan, Italy! You look very interesting and a sunny girl! Why don't we know something more about each other? My email is adrianobs@libero.it! Feel free to ask me!Hope to receive your mail soon! Bye and besos! Dario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme